BODYBALANCE je trening gibljivosti, kizdružuje elemente joge, tai chija in Pilatesa. Navdal vas bo z občutenjem prožnosti, moči, osredotočenosti in umirjenosti. V 55 minutah, ki predstavljajo vaš osebni ”time out” v stresnem in napetem tempu življenja, vas bo Bodybalance ob glasbi popeljal do duševnega in telesnega ravnovesja, da pa bo mera popolna, boste trening zaključili z 10 minutami sproščanja in meditacije.

POZITIVNI UČINKI VADBE
Izboljšana splošna gibljivost telesa
•    Povečan obseg gibov
•    Izboljšana moč trupa.
•    Izboljšano delovanje srčno žilnega sistema.
•    Nižja stopnjo stresa.
•    Deluje pomirjujoče in daje občutek splošnega dobrobitja.
•    Osredotočenost misli in dvig stopnje samozavedanja in občutenja samega sebe.

KAKO ZAČETI?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NA BODYBALANCE?
Za optimalen napredek, ne le pri Bodybalanceu, temveč tudi pri ostalih treningih, za katere Bodybalance predstavlja podporni trening, naj bo v vašem rednem tedenskem načrtu treningov enkrat do dvakrat tedensko.