BODYVIVE je nizkoodbojna, 55 minut trajajoča vadba, ki združuje kardio –vaskularni trening, trening moči, stabilnosti in gibljivosti ter mnogo razteznih vaj. Tako kot ostali Les Mills programi, je tudi BodyVive izredno podprt z več kot odlično glasbo in podajan s strani visoko usposobljenih inštruktorjev.

KAJ POTREBUJEM ZA VADBO
Oprema ki se potrebuje za izvedbo vadbe sestoji iz BodyVive žog, ter elastik z rockami.

V kardio fitnes bloku vadba vadece skozi 6 skladb popelje preko ogrevanja z lahkotnimi in tekocimi gibi. V 2 skladbi se vadeči seznani z BodyVive žogo, gibi postanejo nekoliko večji in osredotocenost se prenese na telesno sredico. V tem trenutku se trening tudi prične. V 3 skladbi oz. plesnemu kardiu, žoga nadomesti plesnega partenerja, ko  vadeci razišče preproste plesne korake in ritme. Gibi doprinesejo k boljši gibljivosti bokov. Takoj zatem sledi izredno zabaven in interaktiven del vadbe, ki smo ga znotraj kardio fitnes bloka poimenovali kar interaktivni kardio. Vadeči trenirajo skupaj v paru ali v večjih skupinah. Vodilo je izredno zabavna glasba ter na hoji bazirajoče vaje. Sledi dvig intenzivnosti vadbe s fitnes kardio skladbo, kjer z večjimi enostavnimi atletskimi gibi (navjvečkrat z BodyVive žogo) dvignemo srčni utrip. Srčni fitnes blok se zakljuci z vajami Tai chija in Yoge, kjer se podarja pomembnost dihanja. Vaje doprinesejo gibljivosti in prožnosti.

V bloku funkcionalne moči se vadeci srečajo z 2 različnima treningoma. Skozi 1 od 3 skladb, kolikor jih je v bloku funkcionalne moči, se izvajajo vaje za ravnotežje in moč nog. 2. In 3. skladba sta namenjeni upornemu treningu z elestikami, ki je osredotočen na specificne mišične skupine.

Zadnji blok vadbe se osredotoča na trening globokih in površinskih trebušnih mišic s pomočjo Pilates vaj in ob uporabi BodyVive žoge. Sledijo še vaje za moč in gibljivost hrbta z vajami bazirajoč na tleh ali vseh štirih. Skozi dolg segment razteznih vaj se nato vadba zaključi. 12 skladb, za popolno vadbo.

POZITIVNI UČINKI VADBE

Vadba kot taka doprinaša mnoge pozitivne stvari. Samo nekatere od the pa so:

izboljšna mišična moč, vzdržljivost ter boljša srčna vzdržljivost,

izboljšana gibljivost in obseg gibanja,

boljša okretnost in  boljše ravnotežje,

izboljšana drža,

izguba odvečne teže zaradi povečanja porabe kalorij,

zmanjšan riziko degeneracije kostnega tkiva in sklepov