Les Mills Sprint je 30-minutni visoko intenzivni intervalni trening (HIIT) na kolesu, zasnovan na podlagi najnovejših znanstvenih dognanj s področja športa. Je hiter in zahteven trening, ki zagotavlja kvalitetne rezultate v izjemno kratkem času z minimalno obremenitvijo sklepov.

Trening v malih skupinah oz. tim trening, pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, bo premaknil meje vaše zmogljivosti na zavidljiv nivo, pri tem pa se vam ne bo potrebno učiti zapletenih gibov. Intervali visoke intenzivnosti, prekinjeni z odmorom, bodo poskrbeli, da boste kurili kalorije še ure po tem, ko boste sestopili s svojega kolesa!

POZITIVNI UČINKI VADBE

  • Povečana srčno-žilna kapaciteta
  • Maksimalna poraba kalorij med treningom
  • Dvig anaerobnega praga
  • Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
  • Pospešena izguba maščobe
  • Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
  • Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
  • Izboljšana inzulinska občutljivost
  • Izboljšana splošna športna učinkovitost

KAKO NAJ ZAČNEM?

Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Pijača in brisača naj bosta stalnici. Oblecite udobna športna oblačila. Kolesarska oprema (hlače, majica in čevlji) ni obvezna, če pa se med vašo športno opremo znajdejo kolesarski čevlji, zagotovo ne bodo odveč. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?
Za optimalen napredek, zaradi izredno visoke intenzivnosti, Sprint trening priporočamo 1 do 2 krat tedensko. Za lažji začetek in spoznavanje z obliko visoko intenzivnega intervalnega treninga, vam priporočamo, da se pred prvim treningom posvetujete s svojim inštruktorjem. Nikar ne skrbite, če se s treningom na kolesu ali visoko intenzivnim intervalnim treningom še niste srečali. Sprint je idealen uvod v svet visoko intenzivnih intervalnih treningov, saj je koordinacijsko enostaven in motorično nezahteven.