Les Mills GRIT Athletic je najnovejši trening v skupini Les Mills-ovih visoko intenzivnih intervalnih treningov. Je 30-minutni visoko intenzivni intervalni trening, ki bazira na razvoju atletske kondicije in zajema vse komponente kondicijskega treninga – moč, hitrost, vzdržljivost, agilnost in koordinacijo. Poleg večjega nabora vaj, ki so pogojene z generalnim fokusom treninga, je Les Mills GRIT Athletic sestavljen iz drugačnih intervalov kot preostali GRIT formati, kar pomeni več možnosti razvoja bazičnih motoričnih sosobnosti in dvig atletskega performansa na višji nivo.

Trening, ki bo vaše sposobnosti dvignil na najvišji nivo bo iz vas ustvaril ultimativnega športnika – navznotraj in navzven. Naj vas 30-minutni format ne zavede. Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, premika meje vaše zmogljivosti. Postali boste super fit – super hitro.

DOPRINOSI:
•    Izboljšanje vseh glavnih motoričnih sporobnosti – moči, hitrosti, vzdržljivosti, okretnosti
•    Dvig anaerobnega praga
•    Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
•    Pospešena izguba maščobe
•    Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
•    Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
•    Izboljšana inzulinska občutljivost
•    Izboljšana splošna športna učinkovitost
•    Tonizirano in oblikovano atletsko telo

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?
Za optimalen napredek, zaradi izredno visoke intenzivnosti, Grit trening priporočamo 1 do 2 krat tedensko. Zaradi narave treninga Grit ni primeren za popolne začetnike, zato se pred treningom posvetujte s svojim inštruktorjem.