Les Mills GRIT Strength je 30-minutni trening, ki deluje po principu visoko intenzivnega intervalnega treninga (HIIT), pri katerem z vajami z drogom, prostimi utežmi in lastno težo povečujemo moč celega telesa in gradimo mišično maso.  Naj vas 30-minutni format ne zavede. Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, premika meje vaše zmogljivosti. Postali boste super fit – super hitro.

DOPRINOSI:
•    Povečana moč vseh glavnih mišičnih skupin
•    Povečana pusta telesna masa
•    Dvig anaerobnega praga
•    Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
•    Pospešena izguba maščobe
•    Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
•    Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
•    Izboljšana inzulinska občutljivost
•    Izboljšana splošna športna učinkovitost

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?
Za optimalen napredek zaradi izredno visoke intenzivnosti , Grit trening priporočamo 1 do 2 krat tedensko. Zaradi narave treninga, grit ni primeren a popolne začetnike, zato se pred treningom posvetujte s svojim inštruktorjem.