RPM je indoor kolesarska vadba, kjer vozite ob ritmih močne glasbe. Pod vodstvom motivacijskega inštruktorja se spopadate z različnimi tereni kot so hribi, ravnine, prelazi, intervalni treningi, vožnjo na kronometer. Odkrijte notranjega atleta in se zasvojite z endofrini.

RPM je 50 minutna kolesarska vadba, ki posnema cestno kolesarjenje. Ob energični glasbi boste prevozili ekvivalent 20-25 km različnih terenov, ter nadzorovali intenzivnost vašega treninga s pomočjo gumba za upor ter hitrostjo vrtenja pedal.

KOLIKO MORAM BITI FIT ZA RPM VADBO
Ker lahko nadziramo intenzivnost vadbe, se le-te lahko udeleži vsak, ne glede na telesno pripravljenost. S časom boste postali bolj vzdržljivi in tudi vadba bo lahko postala intenzivnejša.

POZITIVNI UČINKI VADBE

  • izboljšuje kardiovaskularno pripravljenost
  • tonizira in oblikuje noge, boke, zadnjico
  • izboljšuje moč nog in mišično vzdržljivost
  • ne povzroča rasti mišične mase
  • omogoča potrošnjo do 800 kalorij v 50 minutah
  • povzroča sproščanje hormona endofrin, ki pozitivno vpliva na psihično počutje

KAKO NAJ ZAČNEM?

Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Pijača in brisača naj bosta stalnici. Oblecite udobna športna oblačila. Kolesarska oprema (hlače, majica in čevlji) ni obvezna, če pa se med vašo športno opremo znajdejo kolesarski čevlji, zagotovo ne bodo odveč. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NA RPM?
Priporočeno število posamezne vadbe na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim inštruktorjem.