RPM je indoor kolesarska vadba, kjer vozite ob ritmih močne glasbe. Pod vodstvom motivacijskega inštruktorja se spopadate z različnimi tereni kot so hribi, ravnine, prelazi, intervalni treningi, vožnjo na kronometer. Odkrijte notranjega atleta in se zasvojite z endofrini.

RPM je 50 minutna kolesarska vadba, ki posnema cestno kolesarjenje. Ob energični glasbi boste prevozili ekvivalent 20-25 km različnih terenov, ter nadzorovali intenzivnost vašega treninga s pomočjo gumba za upor ter hitrostjo vrtenja pedal.

KOLIKO MORAM BITI FIT ZA RPM VADBO
Ker lahko nadziramo intenzivnost vadbe, se le-te lahko udeleži vsak, ne glede na telesno pripravljenost. S časom boste postali bolj vzdržljivi in tudi vadba bo lahko postala intenzivnejša.

KOLIKOKRAT NA RPM
2-3 krat tedensko. Počutili se boste bolj fit, močnejši in vitkejši.

KAKO DELUJE RPM
izboljšuje kardiovaskularno pripravljenost
tonizira in oblikuje noge, boke, zadnjico
izboljšuje moč nog in mišično vzdržljivost
ne povzroča rasti mišične mase
omogoča potrošnjo do 800 kalorij v 50 minutah
povzroča sproščanje hormona endofrin, ki pozitivno vpliva na psihično počutje

KAJ POTREBUJEM ZA RPM
Pijača in brisača naj bosta stalnici. Oblecite udobna športna oblačila. Kolesarska oprema (hlače, majica in čevlji) je sicer priporočljiva, ni pa obvezna.

KAKO IZGLEDA RPM URA
Inštruktor vas bo popeljal skozi 9 skladb ob različnih hitrostih in položajih vožnje, ki bodo ustrezali različnim terenom.

ogrevanje: ogrejemo noge ter zvišamo telesno temperaturo; hitrost je nizka, obremenitev lahkotna

pace: hitrost in intenzivnost nekoliko narasteta; raven teren na koncu katerega naletimo na vzpon

hribi: prvi sklop vzponov katerih namen je izboljšati moč nog in vzdržljivost; različni položaji, obremenitve

mešan teren: kratek premor, nato sledijo kratki vzponi in hitri spusti ter sprinti

intervali: kronometer, čim več razdalje v čim krajšem času; ravnina, »skoki«, pospeševanja,…

trening hitrosti: odprta cesta, lahke obremenitve in maksimalne hitrosti

vzpon na goro: finale, pot postaja vse bolj strma; pomikamo meje telesne pripravljenosti

vožnja domov: skupna vožnja »domov«; aktivni počitek

raztezanje: končno raztezanje kot zaključek vadbe in pomoč za boljšo regeneracijo