Les Mills Sprint je 30-minutni visoko intenzivni intervalni trening (HIIT) na kolesu, zasnovan na podlagi najnovejših znanstvenih dognanj s področja športa. Je hiter in zahteven trening, ki zagotavlja kvalitetne rezultate v izjemno kratkem času z minimalno obremenitvijo sklepov.

Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, bo premaknil meje vaše zmogljivosti na zavidljiv nivo, pri tem pa se vam ne bo potrebno učiti zapletenih gibov. Intervali visoke intenzivnosti, prekinjeni z odmorom, bodo poskrbeli, da boste kurili kalorije še ure po tem, ko boste sestopili s svojega kolesa!

DOPRINOSI:

  • Pospešena izguba maščobe
  • Povečana paraba kalorij do 48 ur po treningu (EPOC Effect)
  • Povečana srčno žilna kapaciteta
  • Povečana hitrost
  • Dvig anaerobnega praga
  • Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
  • Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
  • Izboljšana inzulinska občutljivost
  • Izboljšana splošna športna učinkovitost

KAKO ZAČETI?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo. Svetujemo pa vam, da na prvi trening pridete vsaj 15 minut pred pričetkom, ko se boste lahko spoznali z inštruktorjem, ki vam bo nastavil kolo in podrobneje predstavil trening ter opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?
Za optimalen napredek priporočamo Sprint 1 do 2 krat tedensko. Nikar ne skrbite, če se s treningom na kolesu ali visoko intenzivnim intervalnim treningom še niste srečali. Sprint je idealen uvod v svet visoko intenzivnih intervalnih treningov, saj je koordinacijsko enostaven in motorično nezahteven.

Trening cilji:

Želim trenirati z:

Treningu lahko namenim:

Ime

Priimek

E-mail

GSM

Prepišite spodnje znake:
To use CAPTCHA, you need Really Simple CAPTCHA plugin installed.