fbpx

Novodobna oblika poslovanja fitnesov

Trenutno stanje, kjer se tehnnologija in družba razvijata hitreje kot bi temu lahko sledil posel, svari, da bodo fitnes klubi, ki ne bodo sledili narekovanemu tempu prisiljeni v borbo za lasten obstoj. Se pa že nakazuje, da bodo posledice najmanj občutili tisti, ki bodo znali združiti vrhunsko ponudbo storitev v živo z vrhunsko digitalno ponudbo.
Share on facebook
DELI

Po letu, ki ga fitnes industrija želi čim hitreje pozabiti je eno bolj pogostih vprašanj s strani upraviteljev fitnes klubov: “Kako uspešno poslovati v bodoče?”

Korona kriza je svet fitnesa pospešila v prihodnost v kateri bi se sicer v vsakem primeru znašel, a šele čez nekaj let – digitalni fitnes.

Skupni imenovalec zadnjega leta je dejstvo, da bodo v prihodnosti najbolj uspevali klubi, ki se bodo sposobni prilagoditi novim priložnostim in izzivom. In to še posebej velja za področje tehnologije.

Trenutno stanje, kjer se tehnnologija in družba razvijata hitreje, kot bi temu lahko sledil posel, svari, da bodo klubi, ki ne bodo sledili narekovanemu tempu prisiljeni v borbo za lasten obstoj.


Se pa že nakazuje, da bodo posledice najmanj občutili tisti, ki bodo znali združiti vrhunsko storitev v živo z vrhunsko digitalno ponudbo.

Je digitalni fitnes novost?

Kljub strahu fitnes klubov pred tem, da bi digitalni fitnes povzročil še dodaten upad že tako okrnjenih članov je resnica ta, da digitalni fitnes ni novost. Z ocenjenimi 375.000 vadbenimi aplikacijami na tržišču in vedno večjim pritiskom tehnoloških gigantov, kot so Apple, Amazon in Facebook, na razvoj digitalnih fitnes rešitev, digitalni fitnes odpira vrata v svet treninga večjemu številu uporabnikov kot kdaj koli prej!

Po poročanju ClubIntel-a je v 2020 že kar 72% svetovnih ponudnikov fitnes storitev svojim članom že ponujalo tudi digitalne rešitve. Predvsem livestreming ali on demand vsebine, kar je izrazito več kot leto prej, ko je ta odstotek znašal 25%.

Še več! 85% članov naj bi digitalne fitnes rešitve uporabljalo že pred korona-krizo (Qualtrix, 2019). To pa samo še dodatno podkrepi nujnost ponudbe različnih fitnes kanalov za izpolnitev potreb novodobnih članov.

Profil novodobnega fitnes uporabnika

Kar 80% vseh obiskovalcev fitnesa v 2021 je Milenijcev in Generacije Z. Novodobni profil fitnes uporabnika zahteva vedno več tehnoloških rešitev za vse vidike življenja, kar vključuje tudi fitnes storitve.

Omenjeni generaciji, ki predstavljata 89% vseh uporabnikov digitalnih fitnes rešitev, pričakujeta različne možnosti dostopa do treninga, ki ustrezajo hitremu in zasedenemu načinu življenja.

Raziskava Les Mills Global Consumer Fitness Survey (2019) je na podlagi odgovorov 12.000 fitnes članov v 22 državah pokazala preference novodobnega fitnes uporabnika:

  • popolno integracijo ponudbe fitnesa v živo z virtualno ponudbo in ponudbo rešitev za trening doma oz. na daljavo,
  • poleg visoko kvalitetnih treningov tudi kvalitetne vsebine, vključujoč izobraževalne vsebine, klubske izzive in širše znanje in
  • možnost prilagajanja treningov lastnemu načinu življenja, saj Milenijci in Generacija Z trenirajo več, kot njihovi predhodniki.

Pričakovanja novodobnega fitnes uporabnika

Zadnja raziskava Les Mills International (marec 2021, 3.225 uporabnikov vadbene aplikacije LesMills+, starost 16-80 let), je še dopolnila vpogled v zahteve in želje novodobnih fitnes uporabnikov. Tako lahko fitnes centrom pomagajo pri odločitvi za implementacijio digitalnega fitnesa v redno ponudbo.

  • Mentalno zdravje je eden izmed ključnih motivatorjev. 77% uporabnikov LesMills+ je za glavni razlog za uporabo spletnih treningov izpostavilo ohranjanje oz. pridobivanje fizične forme. Sledijo izboljšanje mentalnega zdravja ter nižanje stresa. Rezultati variirajo glede na starost uporabnikov. Milenijci in Generacija Z se bolj posvečajo fizičnim doprinosom. Generacija X in starejši pa se bolj posvečajo skrbi za zdravje. Razlike se pojavijo tudi v zastavljenih ciljih. Tisti, ki so že člani fitnes centrov in hkrati trenirajo tudi doma, za glavne cilje navajajo ohranjanje in izboljšanje forme. Medtem ko tisti, ki niso člani fitnes centrov in trenirajo le doma, za glavni razlog navajajo hujšanje.
  • Socialna omrežja so še vedno najmočnejši promocijski kanali. V ospredju sta Facebook (34%) in Instagram (33%), zahteve uporabnikov pa so visoke! Namesto sicer zabavnih Tik Tok plesov si želijo kvalitetne vsebine v obliki tehničnih napotkov, specifično usmerjenih načrtov treningov, motivacijo, znanje o prehrani, …
  • Uporabniki še vedno obožujejo treninge v živo! Kljub temu, da se poslužujejo tudi digitalnih rešitev, uporabniki digitalnih fitnes vsebin na prvo mesto še vedno postavljajo živo izkušnjo. 61% vprašanih kot svojo najljubšo obliko treninga izpostavlja trening v živo. 28% preferira treninge, ki jih lahko izvajajo kadar koli in kjer koli želijo. 35% tistih, ki niso člani fitnes centrov je izpostavilo, da so treningi v živo njihova najljubša oblika vadbe, kar ustvarja novo priložnost fitnes centrom, da tovrstne uporabnike pripeljejo v svoj center.

Digitalni fitnes je del novodobnega poslovnega modela fitnesa

Znatna prisotnost digitalnega fitnesa na trgu na prvi pogled lahko vzbuja strah. Vendar aplikacije in druge tehnološke rešitve v svet fitnesa privabljajo več uporabnikov kot kdaj koli prej. Prinašajo dodatne možnosti za fitnes centre, ki lahko z ustreznim pristopom vedno hitreje razvijajoč se trg digitalnega fitnesa pretvorijo v nova članstva.

Raziskava Alliance Leisure je pokazala, da bi 96% tistih, ki so med obdobjem zaprtja fitnesov preizkusili njihove treninge doma, obiskalo tudi fitnes.

S širitvijo svoje livestream in on-demand ponudbe v domove potencialnih novih članov si fitnes centri lahko ustvarijo več priložnost pomagati tistim, ki fitnesa sicer ne bi obiskali.

Glede na izkušnje na globalni ravni so iz obdobja korona-krize najbolje izšli tisti fitnes centri, ki so tekom zaprtja uporabnikom ponudili digitalne rešitve. Najbolj pogoste oblike ponujenega digitalnega fitnesa so:

  • Livestreaming. Prinaša neomejene možnosti prenosa vsebin in treningov v živo, neposredno v telefone in aplikacije uporabnikov.
  • On-Demand. Vsebine predstavljajo vnaprej posnete vsebine in treninge, do katerih člani lahko dostopajo kadar koli in kjer koli želijo.
  • Virtualni treningi. Znotraj fitnes centra so idealna rešitev za vse “mrtve” termine in čas, ko je vaša dvorana prazna. Primerni tudi za obdobja morebitnih omejitev obiskanosti, ko lahko z virtualnimi treningi stroškovno optimizirate poslovanje.

Partnerstva za novodobne poslovne fitnes modele

Izzivom za sodobno fitnes industrijo ni videti konca. Star poslovni model fitnesa v aktualnem svetu ne bo deloval prav dolgo. V fitnes klube se vrača drugačna oseba kot jih je zapustila pred dobrim letom. Novi uporabnik je bolj uglašen s počutjem, bolj digitalen, zna živeti in delati na daljavo ter vaditi preko telefona. Vsaj delna digitalizacija fitnesa kot ga poznamo je nujna, kar pa nam prinaša še en dodaten, izvedbeni izziv.

Tehnološko gledano je za uspešno digitalizacijo fitnes ponudbe potrebno nekoliko več kot “le” ponudbo vadbe preko Zooma. In tudi to je za fitnes industrijo zahteven preskok. Fitnes stroka ni opremljena ne z znanjem ne s tehnologijo, ki bi bili primerni za vrhunsko ponudbo digitalnega fitnesa. Zaradi slednjega bo sledil velik razmah partnerstev med fitnes klubi in ponudniki digitalnih rešitev za fitnes storitve. Je pa res, da bo za vpeljavo novodbnega poslovnega modela fitnesa nujno potrebnega tudi nekaj tehnološkega entuziazma.

Novodobna rešitev poslovanja za fitnes klub

Oblikovanje novodobnega poslovnega modela za fitnes klub je preprosta in tehnično nezahtevno.

Share on facebook
DELI
Hvala za prijavo.

V kratkem boste prejeli potrditev prijave za demonstracijo digitalnih fitnes rešitev. Kontaktiral vas bo naš predstavnik, s katerim se boste dogovorili za termin predstavitve.

Vpeljite novodobno obliko poslovanja tudi v vaš fitnes klub.

Live, Virtual, Livestreaming in On Demand. Samostojna ali hibridna rešitev za poslovanje fitnes centrov.