Z razmahom fitnes aplikacij in vedno večjimi zahtevami potrošnikov po kvalitetni online in offline ponudbi so fitnes centri širom sveta prisiljeni v konstanten razvoj. Razvoj, ki bi se v vsakem primeru zgodil v naslednjih nekaj letih je s pandemijo dobil raketni pogon je prinesel tudi novodobno obliko poslovanja fitnesov.
Svet online fitnesa dobiva nove razsežnosti. Če je še pred dobrim letom veljalo, da je bežna prisotnost na Youtube-u dovolj, da fitnes center izstopa iz povprečja, danes uporabniki zahtevajo visoko kvalitetno ponudbo. Kvalitetno tako v smislu same vsebine treninga, kot tudi v smislu kvalitete slike in zvoka, montaže ter izkustvene dovršenosti.
Prihodnost je na spletu!
Raziskava s strani Leisure Alliance je pokazala, da bi kar 96% tistih, ki so med zaprtjem fitnesov trenirali z online ponudbo centra, treninge preizkusilo tudi v centru samem. S prenosom svojih storitev v domove aktualnih in potencialnih članov so tako fitnes centri dobili dostop do uporabnikov, do katerih prej niso mogli priti.
Žal je pandeminja pripomogla tudi k izrazitejšim posledicam sedečega načina življenja. Povečana telesna teža in pogostejše bolečine v hrbtenici in sklepih so le nekatere. Nič manj ni bilo na udaru tudi mentalno zdravje posameznikov.
Kar 77% uporabnikov spletne platforme LesMills+ je kot razlog za uporabo spletne ponudbe izpostavilo izboljšanje fizične forme hkrati z izboljšanjem mentalnega zdravja. Razlike se kažejo med generacijami, prav tako pa tudi med člani in nečlani fitnes centrov. Poznavanje tovrstnih informacij lahko ključno pripomore k načrtnemu targetiranju potencialnih članov skozi promocijske vsebine.
Milenijci so kot ključni razlog za uporabo spletnih fitnes rešitev navedli izboljšanje forme in izgubo telesne teže. Starejši in Generacija Z so bolj izpostavili skrb za ohranjanje trenutne forme.
Razlike so se pokazale tudi med člani in nečlani fitnes centrov. Člani so želeli formo ohraniti, tisti, ki sicer niso obiskovali fitnes centra pa so želeli formo izboljšati oziroma izgubiti odvečne kilograme.
Razlogov za uporabo spletnih fitnes storitev je seveda več, dejstvo pa ostaja, da online fitnes ponudba prodira v domove tako članov, kot tudi nečlanov fitnes centrov. Z novodobno obliko poslovanja fitnes doseže nove uporabnike, tudi tiste, ki ne živijo v neposredni bližini fizične lokacije fitnes centra.
Livestream in treningi na zahtevo (On Demand)
Livestream treningov je tekom zaprtja fitnesov postal primarni način, kako ohraniti obstoječe člane in jim na daljavo pomagati ohraniti težko prigarano formo. Tovrstna ponudba hkrati tudi ohranja povezanost med fitnes centrom in člani samimi.
Tisti fitnesi, ki so se adaptirali hitro, so tako zmanjšali možnost upada članstva in si hkrati zagotovili prihodek tudi v bodoče ter celo oblikovali nov vir prihodkov. Ponudba fitnes centra tako ni bila vezana le na fizično lokacijo in potencialne člane v okolici, temveč je možnost dosega razširila praktično na ves svet.
Kaj je Livestream?
Gre za prenos treningov v živo, pod vodstvom inštruktorja, neposredno iz vašega centra v domove uporabnikov. Ne zahteva izrazitega finančnega vložka, ob kvalitetni ponudbi pa omogoča dodaten vir prihodka. Omogoča tako prenos treningov znotraj rednega urnika, ki hkrati poveže vadeče v dvorani in tudi doma, ter tudi dodatne termine znotraj manj obiskanih ur centra, na primer v času kosila ali v dopoldanskem času.
Prednosti Livestreaminga:
- ohranja člane motivirane in povezane z vami in vašim klubom,
- omogoča povezavo članov z njihovimi najljubšimi inštruktorji,
- daje inštruktorjem dodatne možnosti za delo,
- omogoča trening z najbolj sodobnimi oblikami treningov,
- ohranja člane aktivne tudi v času njihove odsotnosti ali zmanjšanih časovnih zmožnostih.
Poleg vsega naštetega pa Livestream treningi omogočajo varnost in udobje članom, ki se borijo s pomanjkanjem samozavesti ali slabo samopodobo. V mnogih primerih jim ravno to preprečuje obisk fitnes centra. Pomoč pri začetnih korakih lahko stke močno vez med inštruktorjem in vadečim in ga opogumi, da naredi korak naprej tudi na fizični lokaciji fitnes centra.
Treningi na zahetvo ali On Demand treningi
Za razliko od Livestream treningov, ki potekajo v živo in uporabniku ne omogočajo terminske prilagoditve, Trening na zahtevo članu omogoča trening kadar koli in kjer koli. Z vnaprej posnetimi vsebinami uporabnik sam izbere tip in trajanje treninga, skladno z njegovimi preferencami in časovnimi zmožnostmi.
Vaši člani lahko do treningov dostopajo enostavno in znotraj ekosistema vaše blagovne znamke. Vaša naloga je tako “le” zagotavljanje visoko kvalitetnih in raznolikih vsebin na redni bazi.
Prednosti Treningov na zahtevo:
- stroškovno učinkovita digitalna rešitev,
- dodana vrednost obstoječim fitnes rešitvam,
- višja stopnja ohranjanja članov na račun večje aktivnosti,
- povečan občutek pripadnosti članov,
- uporabna statistika za vpogled v navade članov ter optimiziranje programske sheme ter urnika znotraj centra.
Ker pa so pričakovanja sodobnega fitnes potrošnika visoka, zagotavljanje kvalitetne in raznolike ponudbe na redni bazi pa velik finančni in časovni zalogaj, je na tem mestu pametno razmisliti o vpeljavi sodelovanja z že obstoječimi online ponudniki storitev Treningov na zahtevo. Le-ti vašemu centru za dostopno ceno zagotovijo kvalitetne vsebine tako na vsebinski ravni (visoko kvalitetni in strokovno vodeni treningi), kot tudi na izkustveni ravni (visoka kvaliteta slike in zvoka, vrhunska montaža, enostavna vpeljava v vašo lastno znamko ter postavitev vsebin na že obstoječi spletni strani).
Prihodnost je tukaj!
Sodobni uporabnik fitnes centra ne obiskuje več le zaradi fitnes opreme in prostora za trening. Prodaja vadbenih pripomočkov za trening doma je v zadnjem letu eksponentno narasla. Večina uporabnikov online fitnes storitev pa že ima dobro opremljeno domačo telovadnico, kar 68% tudi uteži.
Če smo še pred dobrim letom dni menili, da imamo čas za premislek in pripravo, danes tega časa ni več. V svetu online fitnesa je v uporabi že več kot 375.000 fitnes aplikacij, zato je strah pred tem, da bo online fitnes ponudba nadomestila fizične fitnes centre odveč. Online fitnes ponudba živi vzporedno s ponudbo fizičnih fitnesov. Ključno vprašanje je ali boste tudi vi skočili na ta vlak ter si s tem zagotovili mesto v fitnes svetu tudi v prihodnje.
Vas zanima še več o novodobni obliki poslovanja fitnesov? Kliknite TUKAJ.