fbpx

Virtualni treningi omogočajo zapolnitev mrtvih terminov v fitnesu

Virtualni treningi v svetu že predstavljajo stalnico in le vprašanje časa je, kdaj bodo zavzeli tudi slovenske fitnes centre. Tisti, ki si bodo upali stopiti iz povprečja in svojim članom ponuditi tudi virtualno izkušnjo treninga bodo ponovno korak pred ostalimi.
Share on facebook
DELI

Tema. Prazen prostor. In visoki stroški! Kljub polni zasedenosti v top terminih dvorane za skupinske treninge v fitnesih 50-80% časa samevajo. S tem ustvarjajo visoke (in nepotrebne) stroške, ki v trenutnih po-koronskih razmerah predstavljajo še večje breme lastnikom centrov.

Najuspešnejši svetovni klubi t.i. mrtve termine treningov izkoriščajo za generiranje dodatnega prihodka skozi virtualne treninge.

Kaj so virtualni treningi?

Virtualni treningi so vnaprej posneti treningi, predvajani znotraj fitnes centra. Najbolje se obnesejo v terminih, ko je dvorana za skupinske treninge sicer prazna, torej v t.i. “mrtvih terminih”. To so na primer zgodnje jutranje ure ter zgodnje popoldanske ure, ko je večina članov v službi. Ker potekajo brez prisotnosti inštruktorja plačilo delovne sile ni potrebno, kar posledično predstavlja manjše, skoraj nične stroške. 

Komu so virtualni treningi namenjeni?

Virtualni treningi so idealni za posameznike, ki zaradi pomanjkanja časa ali težje prilagodljivega načina življenja sicer ne bi postali člani fitnes centra. Tako izmenski delavci in starši niso več vezani na urnik treningov v živo temveč lahko trenirajo tudi v času, ki ustreza njim in njihovemu urniku. Hkrati virtualni treningi omogočajo koriščenje vseh ugodnosti fitnes centra: opremo, primeren prostor za trening, primerno motivacijsko okolje ipd.

Ne pozabimo pa tudi na Milenijce in Generacijo Z, ki predstavljajo kar 80% vseh fitnes uporabnikov (2019 Les Mills Global Consumer Fitness Survey). Generacija “kadar koli in kjer koli” zahteva absolutno prilagodljivost treningov hitremu načinu živjenja. Z virtualnimi treningi jim lahko ustrežemo ter jih tako privabimo v fitnes centre.

Po izkušnjah iz tujine so virtualni treningi priljubljeni tudi med tujci in tistimi, ki ne govorijo državnega jezika. S tem fitnes center lahko odpre svoja vrata večjemu številu članov, ki skupinskih treningov sicer ne obiskujejo zaradi nerazumevanja jezika. 

Portugalski Fitness Hut kot potencialne nove člane izpostavlja tudi tiste, ki se sicer bojijo treningov v skupini in bi se želeli sami najprej spoznati s treningom ter imeli priložnost trening zapustiti, ko bi se počutili, da imajo dovolj za tisti dan. 

Zakaj virtualni treningi

Virtualni treningi v svetu že predstavljajo stalnico in le vprašanje časa je, kdaj bodo zavzeli tudi slovenske fitnes centre. Tisti, ki si bodo upali stopiti iz povprečja in svojim članom ponuditi tudi virtualno izkušnjo treninga bodo ponovno korak pred ostalimi.

Virtualni treningi namreč povečujejo udeležbo tudi na vseh ostalih treningih:

  • 75% udeležencev virtualnih treningov se udeležuje tudi treningov v živo.
  • Udeležba na treningih v živo se poveča za 12%, če klub ob treningih v živo izvaja tudi virtualne treninge.
  • Virtualni treningi so izredno privlačni mlajšim ciljnim skupinam.

Priložnost za poslovno rast

V Sloveniji virtualni treningi še čakajo pionirja, ki jih bo upal vpeljati v ponudbo svojega fitnes centra in telovadnice. Omogočajo še neslutene možnosti za poslovno rast saj v že obstoječih urnikih skupinskih treningov dodajajo možnosti še vsaj enkrat toliko dodatnih terminov treningov, kot jih fitnes center že ponuja. In to brez visokih stroškov.

Na račun nizkih stroškov za uspeh termina virtualnega treninga tako ni potrebna polna zasedenost dvorane, temveč le nekaj udeležencev. Če fitnes center za uspešno obiskanost skupinskega treninga šteje na primer 30 udeležencev, z virtualnim treningom ta številka pade na 4-5 udeležencev. To pomeni 5 udeležencev, ki uporabljajo dvorano fitnes centra v času, ko bi bila le-ta sicer prazna.

Tudi iz tujine je moč zaznati nekaj začetnnega skepticizma, saj sami lastniki centrov niso mogli verjeti, da so virtualni treningi lahko uspešni. Nick Coutts, direktor portugalske nizkocenovne verige Fitness Hub pravi, da je bil tudi sam presenečen nad tem, da nekatere termine virtualnih treningov obišče tudi 15-20 udeležencev. 

Kvalitetna virtualna izkušnja je ključna za uspeh

V prispevku o novodobnem poslovanju fitnesov smo že pisali o zahtevah novodobnega fitnes uporabnika. In te niso nizke! Preprosto platno in (pod)povprečen video torej ne bo dovolj, da bi dosegli učinek virtualnih treningov. Kinematografksa grafika in koncertno ozvočenje, ambientalna razsvetljava ter kvaliteta slike in zvoka so zahteve potrošnikov.

Ker “one man band” v uspešnem poslu enostavno ne deluje več, prihodnost fitnesa sloni na povezovanju strokovnjakov z različnih področij. Le tako lahko ostanemo v koraku s fitnes svetom, ki se razvija s svetlobno hitrostjo.

V prihodnosti bodo tudi v Sloveniji najbolj uspevali klubi, ki bodo svojim strankam lahko zagotovili celostno in kvalitetno offline in online fitnes storitev: vrhunske treninge v živo pod vodstvom najboljših inštruktorjev, kvalitetne livestream vsebine ter treninge na zahtevo (on demand) ter izjemne virtualne treninge.

Cilji so visoki a vsekakor dosegljivi!

Novodobna rešitev poslovanja za fitnes klub

Oblikovanje novodobnega poslovnega modela za fitnes klub je preprosta in tehnično nezahtevno.

Share on facebook
DELI
Hvala za prijavo.

V kratkem boste prejeli potrditev prijave za demonstracijo digitalnih fitnes rešitev. Kontaktiral vas bo naš predstavnik, s katerim se boste dogovorili za termin predstavitve.

Vpeljite novodobno obliko poslovanja tudi v vaš fitnes klub.

Live, Virtual, Livestreaming in On Demand. Samostojna ali hibridna rešitev za poslovanje fitnes centrov.