fbpx

Kako do večjega števila članov v vašem fitnesu?

LM Slovenija

LM Slovenija

DELI

Ste vedeli, da skoraj polovica fitnes članov obišče fitnes klub manj kot 1-krat na teden? In da je to eden glavnih razlogov, zakaj svojo članarino tudi prekinejo?  Kako ne bi bilo tako, saj je nizko število obiskov premalo za razvoj navade in doseganje rezultatov, sama članarina pa zaradi neizkoriščenosti hitro postane odveč.

Kar 69% članov v fitnes klubih obiskuje fitnes le 1,9-krat na teden. 43% jih trenira celo manj kot 1-krat tedensko (vir: IHRSA). To neposredno vpliva na to, da svojo članarino prekinejo. S tem pa vi, lastniki fitnes centrov, izgubite težko pridobljenega člana (in denar). A ohranjanje članov je ključnega pomena za uspeh v fitnes poslu.

Eden izmed najpomembnejših pokazateljev motivacije članov je njihov povprečni tedenski obisk. Večja kot je motivacija, večkrat član obišče fitnes. Večkrat kot obišče fitnes, bolj bo zaprisežen vadbi in manjša bo verjetnost, da preneha z obiskiTo pa pomeni večjo verjetnost, da ne prekine članarine.

Vprašanje torej je, kako motivirati člane, da bodo prišli v fitnes večkrat. Tako preprosto, a tako zelo kompleksno.

Tedenski obisk člana v fitnes centru pomembno vpliva na podaljšanja ali prekinitev članarine.

Kako vplivati na motivacijo članov?

Izjemno pomembno vlogo pri motivaciji članov igrajo skupinski treningi. Le-ti dokazano vplivajo na ohranjanje članov. Obiskovalci skupinskih treningov namreč v povprečju trenirajo kar 3,1-krat tedensko, kar je za več kot polovico več od tistih, ki obiskujejo le fitnes. Poleg tega obiskovalci skupinskih treningov ostajajo člani v fitnes centru kar 2 leti ali več.

Člani, ki trenirajo na skupinskih treningih, so tudi vaši najboljši ambasadorji (in brezplačna reklama), saj bi jih kar 95% obisk skupinskih treningov v svojem fitnes centru priporočilo prijateljem ali znancem (vir: Les Mills & UK active Research (2018), Les Mills Global Consumer Fitness Survey (2019)).

Prvi korak k uspehu vašega fitnes posla je tako zagotovo ponudba kvalitetnih skupinskih treningov, s pomočjo katerih se bodo vaši člani zaljubili v vaš fitnes center ter s seboj pripeljali tudi nove člane.

Brez dvoma lahko trdimo, da so visoko kvalitetni skupinski treningi najmočnejše orodje za dvig motivacije članov, posledično pa tudi za večjo stopnjo ohranjanja članov, pridobivanje novih članov in vsesplošen dvig vrednosti vašega fitnes posla.

Obiskovalci skupinskih treningov v povprečju trenirajo več od obiskovalcev fitnesa, ostajajo člani dlje in v vaš center privabljajo nove člane.

Kako oblikovati ponudbo vrhunskih skupinskih treningov v 4 korakih?

Kvalitetne ponudbe skupinskih treningov ne oblikujejo le treningi in na videz poln urnik, temveč se kvalitetna ponudba začne pri kvalitetnih inštruktorjih. Treningi morajo zajemati najnovejše znanje s področja fitnesa, pridobljeno na podlagi aktualnih znanstvenih raziskav. Še zadnje finese oblikovanja ponudbe skupinskih treningov pa določajo smernice tržišča ter osebne preference vaših strank.

1. Kvalitetna ekipa usposobljenih inštruktorjev je pogoj za uspeh skupinskih treningov

Kljub temu da ima beseda vplivnež morda negativen prizvok, se moramo zavedati dejstva, da so inštruktorji tisti, ki vplivajo na vaše stranke in hkrati vaše najmočnejše orodje za pridobivanje in ohranjanje članov. 

En sam kvaliteten inštruktor lahko privabi desetine vadečih. Predstavljajte si, koliko novih članov lahko privabi cela ekipa inštruktorjev, ki deluje po enakih standardih, z enako kvalitetnimi treningi. Se sliši kot utopija? Pa ni.

Recept za grajenje uspešne in kvalitetne ekipe inštruktorjev je standardiziran model poučevanja skupinskih treningov. Ta bo zagotovil konsistentnost vaše ponudbe, kar bo pomenilo, da bodo vadeči pri čisto vsakemu inštruktorju dobili pričakovan, kvaliteten in strokovno podprt trening. Redno usposabljanje in nadgrajevanje znanja pa bo gradilo inštruktorjevo kredibilnost, kar bo v vaš fitnes center pritegnilo še več novih obrazov.

2. Standardizirani programi, oblikovani s ciljem napredka vadečih

Vsak član obiskuje fitnes center v želji po napredku, zato si čisto vsak član zasluži kvaliteten trening, ki ga bo do teh ciljev pripeljal. Ne glede na termin v dnevu in inštruktorja, ki trening poučuje. Da pa člani dobijo pričakovani trening, mora biti le-ta standardiziran in ne pogojen z dnevnim navdihom inštruktorja. 

To pomeni, da morajo vsi inštruktorji kreirati trening po enakih konceptih, saj bodo le tako vadečim zagotovili konsistentnost in možnost progresivne obremenitve, ki sta pogoj za doseganje zastavljenih ciljev.

Podobno kot usmerjen fitnes plan mora biti tudi skupinski trening zasnovan z jasno določenim trening ciljem in slediti konceptu periodizacije treninga.

4 koraki oblikovanja vrhunske ponudbe skupinskih treningov.
3. Oblikovanje ponudbe za VAŠE stranke

Poznate povprečno starost vaših članov, njihove trening cilje in specifične potrebe? Vi ste tisti, ki najbolje poznate svoje člane, zato naj bo ponudba oblikovana glede na ciljne skupine, ki pri vas vadijo. Nenazadnje so zahteve in preference različnih ciljnih skupin različne. 

Fitnes svet se je v zadnjih letih, zlasti v obdobju pandemije in po njem, močno spremenil. V ospredju trening ciljev že dolgo niso več le estetski doprinosi. Ljudje si želijo bolj celostnega pristopa, povečevanja moči za dolgoživost, dviga splošne kondicije za zdravje in dobro počutje ter tudi odklopa od vsakdanjega stresa. Temu primerno mora biti oblikovana tudi ponudba skupinskih treningov.

V ospredje izrazito prihajajo treningi moči ter body&mind programi, ki privlačijo mlajše generacije, ki ne želijo trenirati tako, kot so trenirali njihovi starši. Celostna ponudba skupinskih treningov mora torej zajemati trening moči, visoko intenzivni intervalni trening, funkcionalni trening ter body&mind trening.

4. Znanstveno podprti treningi

V znanju je moč. Tako kot se spreminja svet, se spreminjajo tudi treningi. Zato je nujno potrebno, da ponudba skupinskih treningov sledi aktualnim znanstvenim dognanjem. Le tako bodo vaši člani dobili varne in učinkovite treninge, kar bo še dvignilo nivo njihove motivacije za obiskovanje vašega fitnes centra. 

Ne pozabimo, visoko motivirane stranke so redne stranke, le-te pa v vaš fitnes center hodijo dlje časa, hkrati pa s seboj pripeljejo tudi nove člane.

Kvalitetna in raznolika ponudba skupinskih treningov ni mačji kašelj…

Kvalitetna ponudba skupinskih treningov za fitnes center pomeni najmanj:

  • neprestan časovni in finančni vložek v rast in razvoj kadra,
  • časovni in finančni vložek v razvoj kvalitetnih in učinkovitih trening programov,
  • analizo značilnosti obstoječih strank,
  • prilagajanje ponudbe potrebam in ciljem strank,
  • konstantno sledenje aktiualnim smernicam in dogajanju na področju znanosti v fitnesu,

Vložkom kar ni videti konca, vseeno pa vemo, da se vlaganje v skupinske treninge enostavno obrestuje.

Brezplačna vpeljava skupinskih vadb

Če se tudi vi zavedate pomembnosti ponudbe skupinskih vadb za uspešnst poslovanja, je to odlična priložnost za vas. Izbrali bomo 5 klubov, katerim bomo pomagali vpeljati sistem skupinskih vadb popolnoma brezplačno.

Kliknite TUKAJ in izpolnite prijavni obrazec.

Rešitev poslovanja skupinskih vadb

Vas zanima kako vam lahko pomagamo z implementacijo vrhunskega sistema skupinskih vadb?

DELI

Si pripravljen na uspeh v fitnes poslu?

kreiraj bolj fit planet

Hvala za prijavo.

V kratkem boste prejeli potrditev prijave za demonstracijo digitalnih fitnes rešitev. Kontaktiral vas bo naš predstavnik, s katerim se boste dogovorili za termin predstavitve.