V prejšnjemu blogu smo govorili o trendu porasta rekreativnega kolesarstva v svetu, tako kolesarjenja v naravi, kakor tudi indoor kolesarskih treningov. Omenjeni trend predstavlja odlično poslovno priložnost, saj je kolesarstvo, kot športna aktivnost, po priljubljenosti med rekreativci na tretjem mestu, takoj za fitnes dvoranskimi aktivnostmi in hojo.
Verjetno bi se z zapisanim lahko strinjali tudi za Slovenijo. V kolesarski sezoni je na cestah opaziti ogromno kolesarjev in ko v brskalnik vtipkaš kolesarski trening v dvorani, je zadetkov malo morje. Vendar le redki so centri, ki dnevno ponujajo več kot en kolesarski trening. Stroški kolesarske dvorane pa so veliki. Velika investicija v opremo, nepovrnjeni stroški na račun nezasedenosti dvorane in dejstvo, da se dvorana za druge storitve centra ne more uporabljati. Ne kaj prav ekonomično, kajne?
Ne prav spodbudno pa je tudi dejstvo, da potrošniki niso najbolj zadovoljni le z enim terminom željene vadbe na dan. Za ceno karte pričakujejo naječ. Možnost izbire termina, ki ustreza posamezniku in ne omejenost na eno, točno določeno uro. Možnost izbire inštruktorja in predvsem želijo v centru dobiti nekaj več kot le trening. Če jim bo konkurenca ponudila ravno to, kar želijo, se zna zgoditi, da bodo svoje treninge opravljali pri njih.
NOV POSLOVNI MODEL, KI PRANAŠA USPEH
Najhitreje rastoči poslovni model v fitnes industriji predstavljajo kolesarski studii, za katere smo v prejšnjih blogih že zapisali, da za svoje storitve zaračunajo dvakrat višjo ceno, kot običajni fitnes centri in na dnevni bazi generirajo več tisoč obiskov! Na koncu koncev, gre za kolesarske treninge, tako v fitnes centrih kot v kolesarskih studiih. Zakaj so torej slednji tako uspešni in kaj delajo drugače?
- FOKUS
Opravljajo le eno storitev in to dobro ter z veliko strasti! Nagrajeni so z lojanimi člani, predvsem milenialsi (danes starimi med 18 in 34 let), ki želijo avtentično doživetje, katerega najraje delijo s svojimi prijatelji.
- FLEKSIBILNE CENE
Milenialsi ljubijo fleksibilnost in studii so zelo fleksibilni. Imajo visoke cene, vendar stranka nima do njih nobene obveze, oz. če povem malo drugače, studii nimajo članarin! To jih sili v dovršeno izvedbo vsakega posameznega treninga, ki stranki ustvarja doživetje. Le tako si bodo zagotovili, da se stranka vrne! Miselnost je torej drugačna. Cilj ni prodaja članarin in s tem povečevanje članstva, temveč ustvarjanje izjemne trening izkušnje za vsako stranko na vsakem treningu.
- BLAGOVNA ZNAMKA
Vzamejo si čas za ustvarjanje močne kolesarske blagovne znamke. Ustvarijo močno identiteto in `zgodbo` s katero se stranke z lahkoto povežejo. In vse kar delajo, delajo v skladu s tem.
- VRHUNSKA IZKUŠNJA
Osvojili so umetnost ustvarjanja okolja, v katerem stranke preprosto želijo biti. Vsak del studia je z namenom takšen, kot je – od premišljene dišave na recepciji, brezhibno vzdrževanih dvoran, do radodarno opremljenih garderob. Mislijo na čisto vse! Stranka ne rabi seboj prinesti niti kolesarskih čevljev, brisače ali vode. Mora le priti in pognati pedala!
- KONSTANTEN MARKETING
Millenialsi so digitalno prebivalstvo in studii se tega dobro zavedajo. Z uporabo socialnih omrežij, od prvega obiska dalje, držijo stranke v želji, da se vrnejo. Poslužujejo se konstantne komunikacije in promocij posebnih dogajanj v studiu.
- ONLINE REZERVACIJE IN SISTEM PLAČEVANJA
Vzpostavljen imajo sistem, ki strankam omogoča izbiro termina in kolesa, inštruktorja in celo vpogled v spisek glasbe, ki se bo uporabila na treningih. Tudi plačilo je možno izvesti na dotik, preko mobilne naprave, seveda!
- MOTIVACIJSKI INŠTRUKTORJI
Ogromno truda studii vložijo v oblikovanje visoko motivacijskega inštruktorskega teama. Vsak inštruktor mora opraviti avdicijo, na kateri izberejo le najprimernejše profile, ki soupadajo z oblikovano blagovno znamko in zaključiti 10 tedensko šolanje. Največja razlika med inštruktorji studiev in klasičnih fitnes centrov pa je njihovo plačilo. Studii jim plačajo resnično veliko!
Več podrobnosti o novem poslovnem modelu in kako trend kolesarstva izkoristiti v svojo prid, boste izvedeli na brezplačnem fitnes seminarju, KAKO IZKORISTITI POTENCIAL SVOJE KLESARSKE DVORANE, 16.12.2015 v Ljubljani! Za prijave in informacije izpolnite spodnji obrazec.