Večina dvoran, namenjenih kolesarskim treningom znotraj fitnes centra, je nezasedenih kar 80% obratovalnega časa fitnes centra. Omenjeno pogubno vpliva na poslovni izid fitnes centra, poleg tega je investicija v kolesarsko opremo nepovrnjena in fitnes center zamuja ogromno poslovno priložnost.
Ali veste, kaj se dogaja v vaši kolesarski dvorani v času, ko v njej ni treningov? Poglejte video in `mrtva tišina` vas zna kar dobro prestrašiti.
Dejstvo praznih dvoran v fites centrih postane še toliko bolj zastrašujoče, če se zavedamo velikega porasta trenda kolesarstva. Tenis, golf, nogomet in še bi našli popularne športne aktivnosti. Ko pa govorimo o znesku, katerega potrošniki namenijo športnemu udejstvovanju, je kolasarstvo pri vrhu lestvice. Po Nelsonovi (2013) raziskavi potrošniškega vedenja, je kolesarstvo eno izmed vodilnih športnih aktivnosti. Za seboj je pustil celo tek (29%) in plavanje (27%). Le hoja (59%) in fitnes-dvoranske aktivnosti (61%) so dosegli boljše rezultate. V prid porastu trenda kolesarstva pričajo tudi naslednje zgovorne statistike:
- Čezdalje večje število ljudi kolesari – v naravi in v dvoranah
Od leta 2008 pa do danes, se je število ljudi, ki se ukvarjajo s kakršnokoli obliko kolesarstva, dvignilo kar za polovico.
- Tour de France je postal največji vsakoletni športni dogodek na svetu
V letu 2015 je 21 dnevno kolesarsko tekmovanje doseglo rekordno število televizijskega občinstva s 3,5 bilijoni gledalcev v več kot 180 državah, 1,7 milijoni oboževalcev na Facebooku in 1,3 milijoni sledilcev na Twitterju.
- Prodaja koles in kolesarskih pripomočkov se meri v bilijonih
Za kolesarje bi lahko dejali, do so strastna množica. Ne nakupijo samo kolesa, potrebujejo celoten paket pripomočkov. Raziskava U.S. Bicycle Market (2014) poroča o prodaji koles in kolesarskih pripomočkov v letnem znesku kar 6,1 bilijona ameriških dolarjev.
- `Millenialsi` so pravi navdušenci
Vse od New Yorka pa do Londona so indoor kolesarski studii postali pravi hit! Glavnina udeležencev predstavljajo `Millenialsi`, posamezniki stari med 18 in 34 let, ki so pripravljeni za en kolesarski trening odšteti tudi do 34 ameriških dolarjev (slabih 32 €)! Vodilni med indoor kolesarskimi studii, SoulCycle, poročajo o ogromnem porastu prihodkov, ki so od leta 2012 do leta 2014 zrasli kar za 200%! Pohvalijo se lahko tudi v številu kolesarskih treningov, ki so se v enakem obdobju potrojili in zavzeli vrtoglavo število odvoženih treningov, kar 81.000 letno.
- Rezultati!
Na koncu koncev treningi na kolesu prinašajo odlične rezultate. Kolesarstvo je oblika aktivnosti, ki posamezniku prinaša idealno kombinacijo sprostitve, povečanja veselja in dobrega treninga. Že z nižjo intenzivnostjo, koolesarski trening omogoča porabo med 350 in 600 cal v 45 minutah.
KDO TOREJ SLUŽI?
Potencial razvoja indoor kolesarskih treningov so odlično izkoristili že omenjeni kolesarski studii, kateri trenutno predstavljajo drugo najpopularnejšo `lokacijo` fitnes dvoranskih aktivnosti. Več kot uspešno kljubujejo trendu upadanja povprečnega zneska, katerega stranke namenijo treningu v fitnes centrih. Zaslužek od posamezne stranke je za več kot dvakrat večji od tistega, ki ga zaračunajo klasični fitnes centri, v studiu dnevno generirajo tisoče obiskov in s hitro rastjo postajajo najdonosnejše `ustanove` v fitnes industriji.
Če vam je všeč ali ne, obstaja verjetnost, da se v vaši okolici odpre kolesarski studio. Kako boste pripravljeni na to, pa je odvisno od vas. Se boste prepustili nočni mori ali vašo največjo konkurenco izkoristili za priložnost rasti in izboljšanje poslovnega izida?
Podrobnosti za uspeh vam razkrijemo na prihajajočem fitnes poslovnem seminarju KAKO IZKORISTITI POTENCIAL SVOJE KLESARSKE DVORANE, 16.12.2015!
Za prijave in informacije se prijavite v spodnjem obrazcu!
Viri:
- The Nielsen: Les Mills Global Consumer Fitness Survey (2013) anketiranih 4.600 odraslih, starejših od 18 let, ki so telesno aktivni ali imajo interes, da postanejo, v 13 državah (v United States, 10 evropskih državah, Braziliji in Australiji)
- S. Bicycle Market 2014, A Bicycle Market Owerview by Jay Townley, Gluskin Townley Group, for the National Bicycle Dealers Association