BODYATTACK je enostaven športno-atletsko obarvan trening, ki združuje tako trening moči kot tudi trening vzdržljivosti. Kombinacija atletskih aerobnih gibov, vaj za moč in stabilizacijo, ter visoke energije in motivacijske glasbe, ne bosta pustili ravnodušnega še tako zahtevnega posameznika.

POZITIVNI UČINKI VADBE
•    Povečana poraba kalorij
•    Tonizirane in oblikovane mišice
•    Izboljšana telesna vzdržljivost za energijsko zahtevne športe
•    Izboljšana koordinacija in spretnost
•    Izboljšana moč
•    Povečana kostna gostota
•    Povečana pljučna in srčna kapaciteta
•    Pospešena izguba maščobe

KAKO NAJ ZAČNEM?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastensko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

KOLIKOKRAT NA BODYATTACK?
Priporočeno število posamezne vadbe na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim inštruktorjem.